آهنگی از پی جی هاروی

PJ Harvey

پی جی هاروی همیشه می گفت "من خیلی کارم درسته، تام یورک هم اینو قبول داره". منم قبول داشتم ولی هیچ وقت نتونستم خیلی از موزیکش لذت ببرم.
تا اینکه آلبوم White Chalk (2007) رو گرفتم و ریختم تو دستگاهی که می شه به خود آویزون کرد و رفت به هرجای دنیا و هی موزیک گوش کرد...
همه چیز شانسی جور شد؛ رفتم بیرون برای پیاده روی (در اصل گوش کردن موسیقی) شانسی این آلبوم اول بود و پلی کردم؛ شانسی هوا کمی خنک تر شد، شانسی باد عجیبی زد؛ شانسی بارونی هم زد؛ جزو اولین بارون های پاییزی بود و وقتی به آهنگ سوم رسید (Grow Grow Grow) دیگه نفهمیدم دارم چه جوری راه می رم؛ کجا می رم... مادر به من یاد بده چه جوری رشد کنم...
تو این آلبوم ازهیچ اوج و فرود اسطوره ای خبری نیست. فقط قدم بر می داره و به جلو میره و نوید آهنگهای بعدی و آلبوم های بعدی رو میده.
چه دنیای زیبایی که می شه دل به آهنگهای بعدی و آلبوم های بعدی خوش کرد.
وقتی به آهنگ silence رسید دیگه حرف نزدم.

* برای دریافت فایل موسیقی پی جی هاروی، با ایمیل ما تماس گرفته و در قسمت موضوع بنویسید: پی جی هاروی
Email: mojeno.anzali@gmail.com

Author: Hutan Poorzaki

۳ نظر:

ناشناس گفت...

منتظر ارسال موزیک می مونم.

ناشناس گفت...

سلام.
خوبه. مثل خودم مي نويسيد درمورد موسيقي گوش دادن و رااه رفتن و باد و ...
ضمنن بسيار سپاس گذارم بابت ميل.

ناشناس گفت...

رضا :" یه .... ! پرنده !نفر بعدی کیه ؟ راستی antimatter گوش کردی ؟ خوبه ره !